Van Regentesselaan naar Regentessepark (vervolg)
In de KonkreetNieuws van juni 2020 stond een artikel over een initiatief van Zeno Schütte om van de nu erg verrommelde Regentesselaan weer een prachtige groene
In de KonkreetNieuws van juni 2020 stond een artikel over een initiatief van Zeno Schütte om van de nu erg verrommelde Regentesselaan weer een prachtige groene
Op een voor deze donkere periode zeldzaam mooie winterlichte zaterdag 17 december kwam een slagvaardige groep bewoners van de Regentesselaan samen om de al eerder geplaatste
Op 8 december hebben de VVD en de HSP vragen gesteld aan het College over de staat van de middenberm van de Regentesselaan. Een veilige, schone
De bewonersgroep Regentesselaan, die opereren onder de titel “Samen weer trots op de Regentesselaan” organiseerde in samenwerking met het Stadsdeelkantoor op woensdag 19 oktober een versieractie
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.