Schoon op
Ze zitten al een tijdje in de Weimarstraat: ‘Viet Hong’. Je kunt er uit eten, maar ook afhalen, wat we al heel wat keren hebben gedaan.
Ze zitten al een tijdje in de Weimarstraat: ‘Viet Hong’. Je kunt er uit eten, maar ook afhalen, wat we al heel wat keren hebben gedaan.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.