Mensje van Keulen over het Regentesse- en Valkenboskwartier
Ze schreef veel over onze wijk. Groeide op in de Fultonstraat, oefende met schilderen in de Noorderbeekdwarsstraat, bezocht haar moeder in de Groenesteinflat: “… die aan de achterzijde uitziet op de twee machtige pijpen van de vuilverbranding, waar ik als kind een angstig ontzag voor had, maar die ik nu prachtig vond.”




Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.