Huurverhoging
Het is alweer 43 jaar geleden dat wij een onvrije tweede etage in de Fahrenheitstraat betrokken, recht tegenover de Frederik Ruyschstraat. Een paar jaar later kregen
Het is alweer 43 jaar geleden dat wij een onvrije tweede etage in de Fahrenheitstraat betrokken, recht tegenover de Frederik Ruyschstraat. Een paar jaar later kregen
Natasja Sinkeldam werkt sinds twee jaar op Stadsdeelkantoor Segbroek. “Sinds twee jaar probeer ik mensen aan elkaar te koppelen om zo samenwerkingsverbanden te creëren. Omdat ik
Van de week moest ik ineens aan Martin Bril denken. “Rokjesdag” schoot er door m’n hoofd, maar toen ik de hoek om kwam was die gedachte
Wel de lusten, niet de lasten! De Groene Regentes is een initiatief van acht bewoners van het Regentessekwartier die de wijk willen vergroenen en verduurzamen. Onze
In de maanden april, mei en juni vieren we het voorjaar bij De Nieuwe Regentes. Met vrolijke, spannende én bijzondere voorstellingen in petto nodigen wij je
We kunnen ons nauwelijks voorstellen dat er buurtbewoners zijn die de poort van Emma’s Hof nog niet hebben gevonden. Sinds juni 2011 staat de tuin iedere
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.