Vanaf maart gaat de gemeente iedere wijk in Segbroek langs om een spreekuur te houden. Tijdens dit spreekuur nodigt de gemeente bewoners uit om te komen klagen over de hondenpoep overlast in de wijk. Naast klachten is de gemeente benieuwd naar ideeën om de hondenpoep problematiek te verminderen. Eind april komt de gemeente langs in ReVa. Bewoners met suggesties voor een locatie om het spreekuur te houden of met andere tips of ideeën worden uitgenodigd te reageren. Mail naar janine.vandenhoogenband@denhaag.nl o.v.v. ‘spreekuur honden’.
Ontdek meer van KonkreetNieuws
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.



